Czego można się nauczyć w 10 lat iwestowania w startupy?

Jak dużo można się nauczyć w ciągu 10 lat inwestowania w startupy? Okazuje się, że dużo, w szczególności, jeśli się NIE zainwestowało w Kickstartera, AirBnB, Pinteresta i parę innych ciekawych startupów.

Polecamy dość szczerą prezentacje Jeffa Claviera, który opowie Wam o:

  1. Jak się zmienił rynek VC w USA w ciągu 10 lat?
  2. Jak obecnie wygląda cały ekosystem finansujący startupy na etapie zalążkowym?
  3. Dlaczego ważne jest dla VC mieć własny, rozpoznawalną strategię i brand (nie koniecznie najbardziej miłego człowieka)?
  4. Jak powinna wyglądać twoja polityka inwestycyjna / kryteria selekcji startupów?
  5. Jak się zorientować, że dany zakup startupy nie jest dla Ciebie i jak ważna jest unikalność konceptu?
  6. Jak przestrzec się przed ominięciem dobrych deali?
  7. Jak tworzyć jako VC wartość dodaną dla startupów
  8. Jak rozliczać założycieli z tego co jest do zrobienia w startupie

Poniżej prezentacja z poniższego filmiku

W tym temacie polecamy również wywiad z innym amerykańskimi VC Ronem Conwayem i Shany Fisher oraz polskim VC Protos

Reklamy

3 thoughts on “Czego można się nauczyć w 10 lat iwestowania w startupy?

  1. Pingback: Po co Ci doradcy w startupie? | StartupAkademia

  2. Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia

  3. Pingback: Skąd brać pieniądze na startup? | StartupAkademia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s