Jak powstawał Linkedin czyli świat startupów oczami Reida Hoffmana.

Pisaliśmy już o tym jak działa Linkedin (więcej o tym tutaj: https://startupakademia.pl/2014/12/29/jak-zrobic-profesjonalna-platforme/). Temat jest  dość ciekawy więc trochę jeszcze się z nim pobawimy. Polecamy wywiad z Reidem Hoffmanem – założycielem Linkedin w którym poopowiada o kilku ważnych rzeczach zarówno z perspektywy założyciela startupu jak i osoby inwestującej w inne startupy (facebook, Zynga). Z filmiku dowiecie się:

  1. Jak narodził się pomysł na Linkedin i jak udało im się pozyskać pierwszy milion użytkowników?
  2. Dlaczego recesja jest dużo lepsza dla startupów niż wzrost gospodarczy i dużo dostępnej kasy?
  3. Jak zachować proporcję między silną wiarą we własny pomysł a stąpaniem mocno po ziemi?
  4. Dlaczego nie należy zbierać za dużo kasy od inwestorów
  5. W jakie inwestycje inwestuje Reid Hoffman
  6. Jak jego znajomi reagowali na jego pomysł Linkedina i dlaczego nie jest dobrze jeśli wszyscy uważają, że to dobry pomysł
  7. Dlaczego zainwestował w facebooka i Zynga na wczesnym etapie?

W tym temacie polecamy również wywiad z innym amerykańskimi VC: Ronem Conwayem, Shana Fisher  oraz z polskimi takimi jak VC Protos

6 thoughts on “Jak powstawał Linkedin czyli świat startupów oczami Reida Hoffmana.

  1. Pingback: Amazon od kuchni czyli jak zrobić biznes na nieznanym rynku? | StartupAkademia

  2. Pingback: 7 mitów na temat finansowania startupów | StartupAkademia

  3. Pingback: Do ilu potencjalnych inwestorów musisz się przejść by dostać kasę? | StartupAkademia

  4. Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia

  5. Pingback: Finansowanie startupu na różnych etapach w liczbach….. | StartupAkademia

  6. Pingback: Skąd brać pieniądze na startup? | StartupAkademia

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.