Crowdfunding (w tym najbardziej znany Kickstarter) jest rosnącą alternatywą, w przypadku niektórych startupów. Mówiliśmy już o doświadczeniach polskiego Sher.ly na Kickstarterze , który zyskał nie tylko pieniądze ale również dużo pozytywnego szumu i PR. Teraz proponujemy krótką ściągę co robić. Na poniższej infografice znajdziecie wskazówki od DashBurst, którzy pozyskali również pieniądze na Kicksarterze. Polecamy zwrócić uwagę, że cała zabawa nie kończy się jedynie na pozyskaniu pieniędzy. Po uzyskaniu funduszy warto iść za ciosem i utrzymywać kontakt z backersami, co pozwoli Wam utrzymać pozytywny klimat i przekuć to później na sprzedaż lub finansowanie kolejnego projektu
Poniżej krótka historia Kickstartera:
Na dokładkę polecamy sięgnąć do:
- Opisu doświadczeń Sher.ly na Kickstarterze
- Poradnik na temat całego procesu crowdfundingu
- Case Soma, którzy zdobyli ponad 100 tys. USD
- Świetny przewodnik o tym jak pisać dobry pitch na Kickstartera oraz 10 porad od firmy, której udało się zdobyć finansowanie na Kicstarterze
- Opis polskiej platformy crowdfundingowej Beesfund
- Naszej bazy potencjalnych inwestorów:
Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia
Pingback: Crowdfunding nieudziałowy po polsku | StartupAkademia
Pingback: Jak używać mocy tłumu do tworzenia gadżetów? | StartupAkademia
Pingback: Skąd brać pieniądze na startup? | StartupAkademia
Pingback: Słowniczek startupowca czyli co oznaczają ważne terminy? | StartupAkademia
Pingback: Gdzie są stosowane modele crowdingowe? | StartupAkademia