Coraz więcej modeli jest oparta o rozproszone zasoby tłumu i próbują pełnić rolę uniwersalnego pośrednika-platformy (AirBnB, Kikstarter,99desings.com, Uber itp). Biznesy są to określane jako „crowd business models” albo „the collaborative economy”. W nawiązaniu do tego zjawiska świetna prezentacja w której będzie o 3 rzeczach:
1. przykładach modeli crowdingowych z różnych dziedzin i dynamice ich rozwoju oraz, kto je wspiera
2. o wpływie na poszczególne branże tego typu graczy
3. o tym jak duże brandy mogą adoptować się do tego trendu by nie zostać zmiecione z powierzchni ziemi.
Z dalszych lektur polecamy:
Pingback: Jak działają platformy crowdfundingowe w Polsce | StartupAkademia
Pingback: Globalny startup z Australii czyli jak się robi biznesy zdalnie. | StartupAkademia
Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia
Pingback: Crowdfunding nieudziałowy po polsku | StartupAkademia
Pingback: Jak używać mocy tłumu do tworzenia gadżetów? | StartupAkademia