Dobór odpowiednich słów, dobranych do marki i wizerunku, w dobie krótkiej uwagi potencjalnego klienta robi różnicę. Jeśli odpowiednio opiszesz, co Twój produkt daje klientowi i zachęcisz go do spróbowania to mając ten sam produkt jesteś w stanie sprzedać po prostu więcej. Nim usiądziecie do pisania tekstów na posty, stronę, do prezentacji dla klientów czy inwestorów polecamy krótką ściągawkę z tego, jakie słowa działają lepiej. Dowiecie się z niej jakich słów używać w różnych sytuacjach w zależności od tego jaki efekt chcecie wywołać.
Przypominamy także o świetnym narzędziu do generowania całych sloganów / nagłówków – Portent
Warto się też dowiedzieć, dlaczego ludzie udostępniają różne treści i jak działa marketing szeptany. Na koniec warto sprawdzić na czym polega content marketing
Pingback: Lista artykułów StartupAkademii | StartupAkademia