Spróbujemy Wam pokazać jak sprzedawać szybko rzeczy on-line bez konieczności budowania sklepu internetowego. Jeden oczywisty sposób to platformy typu Allegro, Amazon (będzie o tym jeszcze na Akademii). Natomiast, można również to robić na własnej stronie. Takie możliwości daje np. Gumroad. Poniżej filmik, który Wam pokaże jak to wygląda.
Dowiecie się z niego, jakie są zalety (łatwe rozwiązanie, prosty interface, brak konieczności, brak kosztów stałych i konieczności znajdowania agenta o obsługi płatności, tworzenie zabezpieczeń produktów cyfrowych, świetny moduł do analizy sprzedaży, zbieranie maili klientów) i wady (płatność musi być kartą kredytową, platforma jest dobra do sprzedaży produktów jednorazowych – nie ma cross-sellingu i przypominania, brak możliwości zakupów koszyka produktów, nie ma możliwości proste affilliacji i oczywiście są opłaty zmienne 5% i 20 centów per transakcja)
By sprzedawać na Gumroad musisz mieć już jakiś traffic. Jeśli nie masz trafficu zacznij sprzedawać na Allegro, Amazonie, Ebayu, marketplace, które sprzedają Twoją kategorię (np. Showroom dla Fashion) i dopiero po pewnym czasie zacznij przerzuć się na Gumroad
Gumroad ma też rozbudowane wsparcie klientów z fajnymi materiałami: https://gumroad.com/resource-center
Sprawdź inne narzędzia wspierające sprzedaż tutaj:
Jako dalszą lekturę polecamy:
Pingback: Jak zaadresować kwestię IT w startupie? | StartupAkademia
Pingback: Lista artykułów StartupAkademii | StartupAkademia
Pingback: Pakiet przydatnych narzędzi – update kwietniowy | StartupAkademia
Pingback: Majowa aktualizacja pakietu narzędzi | StartupAkademia
Pingback: Czerwcowa aktualizacja pakietu StartupAkademii | StartupAkademia
Pingback: Pakiet przydatnych narzędzi wersja 10 | StartupAkademia
Dzięki za wpis. Nasuwa się pytanie jak to rozliczyć z polskim US ?
PolubieniePolubienie
Dobre pytanie. Podejrzewam, ze tradycyjnie tak jak to robisz w przypadku sprzedazy online. Gdy sa wplywy na konto zazwyczaj sie nie czepiaja. Musi byc potwierdzenie wplywu.
PolubieniePolubienie