Wiralność wspomagane przez rozwój social media to w przypadku wielu startupów duży motor wzrostu. Pisaliśmy o dropboxie, który dzięki zastosowaniu baru fajnych trików nie wydając za dużo gotów był w stanie rosnąć bardzo szybko . Podobne mechanizmy musiał też wbudować zadane.pl i ekspresowy startup czyli NomadList.
Ważnym elementem wiralności jest skłonienie ludzi do tego aby dzielili się swoimy (oby) pozytywnymi doświadczeniami z produktem. Dlatego warto wiedzieć co ich skłania do tego by udostępniać dane treśći. Polecamy prezentację na ten temat – dowiecie się z niej:
- Jakie jest 5 powodów udostępniania treści przez ludzi?
- Jak inni to robią?
- Jak ważne są poszczególne powody?
Na bazie tej prezentacji i caseów pomyśl, co się da zrobić w Twoim biznesie by był on bardziej wiralny.
Udanego dumania 🙂
Polecamy też poczytać więcej o wiralności a także o typach i przykładach wiralności
Lista caseów z podsumowaniem i linkiem do artykułów jest dostępna tutaj.
Pingback: Dlaczego społeczność, design i więź są tak ważne przy startupach | StartupAkademia
Pingback: Jak przyciągać traffic do on-linowego biznesu? | StartupAkademia
Pingback: Globalny startup z Australii czyli jak się robi biznesy zdalnie. | StartupAkademia
Pingback: Jak zarobić na kursach on-line? | StartupAkademia
Pingback: Ściąga z facebooka, twittera, i linkedina | StartupAkademia
Pingback: Jak wygenerować 12 000 odsłon na Slidesharze? | StartupAkademia
Pingback: Jak stworzyć dobry system polecania klientów? | StartupAkademia
Pingback: Jak masowo tworzyć wiralny content i na tym zarabiać? | StartupAkademia
Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia
Pingback: O co chodzi z tą wiralnością czyli jak zarażać do swego produktu? | StartupAkademia
Pingback: Właściwe słowa we właściwym miejscu czyli co pisać by klikali? | StartupAkademia
Pingback: 8 rzeczy, które musi umieć każdy marketer i growth hacker | StartupAkademia