Pozyskiwanie funduszy na startup w obszarze mody

Z tego co widzimy dość dużo osób startupuje w obszarze mody i designu. Dziś specjalny ukłon w ich stronę w postaci prezentacji dedykowanej pozyskiwaniu pieniędzy dla starupów zajmujących się modą (fashion)i mowa tu nie tylko o tych, którzy tworzą nowe kolekcje modnych bluzek . Prezentacja jest zrobiona przez http://indexventures.com/, którzy w swoim portfelu mają dość dużo inwestycji z obszaru fashion. Z prezentacji dowiecie się:

  1. Dlaczego warto pozyskiwać kasę od VC jeśli zajmujecie się modą i w jakie firmy zainwestowali
  2. Na jaki etapie rozwoju swojego startupu od kogo możecie dostać kasę i jak się będzie zmieniała wartość Waszego portfela wraz z każdą nową rundą finansowania?
  3. Na jakich inwestorów w poszczególnych grupach możecie liczyć?
  4. Jak wyglądają starupy modowe z perspektywy VC?
  5. Kogo szukają Index Ventures?
  6. Jak wg nich powinna wyglądać prezentacja dla inwestora i co robić  w trakcie spotkania z nimi?
  7. Co zrobić z kasą gdy ją w końcu dostaniecie i o czym należy pamiętać przy wydawaniu?
  8. Jakie obecnie są trendy w biznesach około-modowych, w które inwestują?

W obszarze mody polecamy również rzucić nieśmiało okiem na:

  1. Case Fashionote
  2. Case LetterBag
  3. Case 99designs
  4. Case Zary

5 thoughts on “Pozyskiwanie funduszy na startup w obszarze mody

  1. Pingback: Czy i jak pozyskiwać kasę – krótki wykład | StartupAkademia

  2. Pingback: Shoptiques czyli startup dziewczyny z Kirgistanu | StartupAkademia

  3. Pingback: Lista artykułów StartupAkademii | StartupAkademia

  4. Pingback: Co warto przeczytać nim zrobisz biznes modowy? | StartupAkademia

  5. Pingback: Skąd brać pieniądze na startup? | StartupAkademia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.