Wykresiku powiedz przecie który startup jest najciekawszy na świecie

Obrazek to 1000 słów, ale nie samymi infografikami człowiek życia, więc aby było paradoksalnie ironicznie polecamy infografikę Anny Vital z całkiem fajnym przeglądem tego, co można stosować do wizualizacji Waszych myśli. Tytułem wytłumaczenie zastosowanie niektórych mniej oczywistych wykresików:

  1. Mind Map jest świetne do pokazania skąd się wziął problem lub jak wygląda proces myślowy klienta tudzież używanie Waszego produktu
  2. Gant Chart – zarys projektu ze wskazaniem milestonów i tego ile trwają poszczególne fazy
  3. Funnel Chart do pokazania tzw. lejka sprzedażowego. Świetne do zobrazowania, na którym etapie tracicie potencjalnego klienta
  4. Radar chart. Super do porównania Waszego produktu vs konkurencja wg 5 cech. Bycie na zewnętrznym pentagramie oznacza produkt idealny
  5. Bubble Tree Map jest super do pokazania 3 wymiarów np wielkości segmentów wg płci (oś X), wieku (oś Y) i rozmiaru segmentu (promień koła)
  6. Speedometer chart. Może być ciekawy do pokazania KPIów lub stanu zaawansowania projektu
  7. Network diagram. Świetny do pokazania powiązań między kupującymi, sprzedającymi, pośrednikami i innymi podmiotami opiniotwórczymi na rynku B2B

Wiecie wszystko, więc pozostaje życzyć udanego stosowania.Tyle w skrócie. Jeśli szukacie konkretnego narzędzia do stworzenia wykresików to oprócz wykresów w Power Poncie, Excelu i na Google Drive parę z znajdziecie również w bazie narzędzi w zakładce „Grafika i animacje”:

Są też tam linki do tego jak używa się konkretne programy, ile kosztują i jak je oceniamy

1 thought on “Wykresiku powiedz przecie który startup jest najciekawszy na świecie

  1. Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.