Dlaczego warto mimo wszystko bawić się w newslettery i mailing?

Trochę pisaliśmy już o tym ale jako, że w wielu przypadkach jest to najtańszy sposób na pozyskiwanie klientów warto trochę spojrzeć z innej perspektywy. Z prezentacji dowiecie się:
1. co powinno znaleźć się w dobrym mailu
2. jakie jest znaczenie dowodów społecznych (znane logo klienta, liczba obsługiwanych klientów, nagrane dobre opinie itp.)
3. jakie są typowe wartości najważniejszych KPIów dla różnych biznesów (open rate,click through rate, unsubsribe rate)
4. jak uniknąć filtrów spamowych
5. kiedy, kto i w jakich sytuacjach najczęściej sprawdza pocztę i czyta newslettery
6. jakie są najbardziej efektywne typy nagłówków
7. jakiego język powinieneś używać.

Polecamy również sięgnąć do:

  1. Poradnika jak tworzyć dobre maile
  2. 67 narzędzi do zbierania maili
  3. Przykładu narzędzia do efektywnego mailingu:
  4. Jak pozyskiwać klientów metodą push i pull:
  5. Jak minimalizować koszty pozyskiwania klienta
Reklamy

8 thoughts on “Dlaczego warto mimo wszystko bawić się w newslettery i mailing?

  1. Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia

  2. Pingback: Jakich narzędzi można stosować do mailingu? | StartupAkademia

    • Zgadzam się 🙂 Jeśli Cię interesuje marketing automation rzuć okiem na to Engage:
      https://www.kissmetrics.com/engage
      W skrócie – na podstawie zachowania użytkownika na stronie (czasu spędzania na stronie, wejścia na konkretną stronę itp.) używasz jednego z kilku sposobów wejścia w nim w interakcję: pop-upy, bumpery, lightboxy,powiadomienia, paski itp.

      Możesz również ustawiać komu ma się to pokazywać w zależności skąd przyszedł na stronę, jak często jest na stronie itp.

      Podobne rozwiązania + parę innych ma sumome:
      http://sumome.com/
      Tutaj to jest rozbite na poszczególne elementy i nie możesz aż tak mocno customizować

      Polubienie

  3. Pingback: Jak stworzyć udany marketplace w Polsce? | StartupAkademia

  4. Pingback: 19 sposobów na przyspieszenie Twojego startupu | StartupAkademia

  5. Pingback: 11 sposobów na sprzedawanie w startupie | StartupAkademia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s