Trochę pisaliśmy już o tym ale jako, że w wielu przypadkach jest to najtańszy sposób na pozyskiwanie klientów warto trochę spojrzeć z innej perspektywy. Z prezentacji dowiecie się:
1. co powinno znaleźć się w dobrym mailu
2. jakie jest znaczenie dowodów społecznych (znane logo klienta, liczba obsługiwanych klientów, nagrane dobre opinie itp.)
3. jakie są typowe wartości najważniejszych KPIów dla różnych biznesów (open rate,click through rate, unsubsribe rate)
4. jak uniknąć filtrów spamowych
5. kiedy, kto i w jakich sytuacjach najczęściej sprawdza pocztę i czyta newslettery
6. jakie są najbardziej efektywne typy nagłówków
7. jakiego język powinieneś używać.
Polecamy również sięgnąć do:
Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia
Pingback: Jakich narzędzi można stosować do mailingu? | StartupAkademia
mailing to jedno, ale lepiej jest mieć zautomatyzowane systemy marketingowe i mieć spokój 🙂 ja nie umiem tak fachowo o ty opowiedzieć, ale tu jest fajny artykuł http://alterweb.pl/-aplikacje-marketing-automation
PolubieniePolubienie
Zgadzam się 🙂 Jeśli Cię interesuje marketing automation rzuć okiem na to Engage:
https://www.kissmetrics.com/engage
W skrócie – na podstawie zachowania użytkownika na stronie (czasu spędzania na stronie, wejścia na konkretną stronę itp.) używasz jednego z kilku sposobów wejścia w nim w interakcję: pop-upy, bumpery, lightboxy,powiadomienia, paski itp.
Możesz również ustawiać komu ma się to pokazywać w zależności skąd przyszedł na stronę, jak często jest na stronie itp.
Podobne rozwiązania + parę innych ma sumome:
http://sumome.com/
Tutaj to jest rozbite na poszczególne elementy i nie możesz aż tak mocno customizować
PolubieniePolubienie
…a jeśli marketing automation, ale dużo bardziej rozbudowane, wtedy do gry wchodzi YouLead 🙂 [ http://www.youlead.pl ]
PolubieniePolubienie
Pingback: Jak stworzyć udany marketplace w Polsce? | StartupAkademia
Pingback: 19 sposobów na przyspieszenie Twojego startupu | StartupAkademia
Pingback: 11 sposobów na sprzedawanie w startupie | StartupAkademia