Content marketing daje dużo – zwiększa Twoją wiarygodność, poprawia pozycjonowanie ale zajmuje ogromną ilość czasu (coś o tym wiemy – StartupAkademia jest żarłoczną zabawą 😉 ) . Contentu (i to bardzo dobrego) jest więcej niż można przeczytać i wdrożyć. Bardzo często to dystrybucja jest ważniejsza niż tworzenie contetnu. Wśród patentowanych leni jak ja pojawiają się czasami pokusa by skorzystać z cudzego contentu. W ten sposób, powstają posty / prezentacje na bazie cudzego contentu, newslettery. W ten sam motyw uderza też narzędzie zwane Sniply, które pozwala Wam promować Was ale na bazie cudzego contentu. By Wam pokazać jak to działa polecamy wpierw przeczytać artykuł porównującego koszty pozyskania ruchu z różnych dziwnych platform.
Powinno Wam się pokazać coś takiego:Nie jest to nasza strona a mimo to udało nam się subtelnie wrzucić w lewym dolnym rogu reklamę naszego szkolenia 🙂 Po kliknięciu na to dana osoba przechodzi na wskazaną przez Was stronę. Fajne, proste i wersji podstawowej darmowe. Poniżej filmik jak to zrobić:
Nie na każdej stronie to wygląda (np. słabo na filmikach udostępnianych z YouTubea) ale warto spróbować tym bardziej, że mają bardzo fajny panel do Analytics – wiecie ile osób kliknęło w udostępniony przez Was link i ile w Waszą „reklamę”
Dajcie znać najlepiej w komentarzu jak Wam poszło 🙂
Z dalszych lektur polecamy
- Rzucić okiem gdzie warto się reklamować
- Naszą bazę narzędzi
- Naszą bazę inwestorów
- A na deser skarbnica caseów – znajdź swój biznes model i przeczytaj, co inni robili
Pingback: Lista artykułów StartupAkademii | StartupAkademia
Pingback: 19 sposobów na przyspieszenie Twojego startupu | StartupAkademia
Pingback: Jak robić content marketing dla B2B? | StartupAkademia