Jak stworzyć Minimal Viable Product (MVP)?

Zapewne słyszałeś o Minimal Viable Product (MVP) ale być może nie do końca wiesz jak ze swojego pomysłu na biznes zrobić to MVP, które masz niby przetestować z klientami. Nie bój żaby – dziś krótki filmik na przykładzie karmy dla kotów jak rozpisać sobie cały pomysł na portal i jak przejść z bardzo skomplikowanego wielofunkcyjnego pomysłu do prostego MVP gotowego do przetestowania. Polecamy krótki filmik Miłego oglądania 🙂

Jeśli chcesz dostawać powiadomienia  o nowych  równie dobrych artykułach StartupAkademii zapisz się koniecznie na nasz newsletter 🙂 i zgarnij pakiet 18 przydatnych narzędzi.

Z dalszych lektur polecamy:

  1. O tym dlaczego warto poświęcić maksimum 1 miesiąc na MVP i zbudować go tylko wokół 1 funkconalności
  2. lean canvas i running lean
  3. Przykład jak z pomysłu przejść do MVP
  4. Design Spring by Google
  5. Darmowe (dla czytelników StartupAkademii) szkolenie na temat robienia MVP
  6. MVP w praktyce

13 thoughts on “Jak stworzyć Minimal Viable Product (MVP)?

  1. Pingback: Co to są landing page i do czego je będziesz używać? | StartupAkademia

  2. Pingback: Typowe błędy startupów i jakie wnioski z nich wyciągnąć? | StartupAkademia

  3. Pingback: Pakiet przydatnych narzędzi – wersja marcowa | StartupAkademia

  4. Pingback: MVP w praktyce czyli jak tanio przetestować pomysł na biznes | StartupAkademia

  5. Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia

  6. Pingback: Jak oszacować rynek? | StartupAkademia

  7. Pingback: Skąd brać pomysł na startup – podsumowanie? | StartupAkademia

  8. Pingback: Pakiet przydatnych narzędzi – update kwietniowy | StartupAkademia

  9. Pingback: Majowa aktualizacja pakietu narzędzi | StartupAkademia

  10. Pingback: Czerwcowa aktualizacja pakietu StartupAkademii | StartupAkademia

  11. Pingback: Pakiet przydatnych narzędzi wersja 10 | StartupAkademia

  12. Pingback: Jak zarobić na butach? | StartupAkademia

  13. Pingback: Słowniczek startupowca czyli co oznaczają ważne terminy? | StartupAkademia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.