Jak budować brand na facebooku?

Dziś specjalnie dla tych, którzy zastanawiają się co robić na fb by promować swojego startupa i swój produkt. Prezentacja ma trochę slajdów ale jest w niej parę przykładów i dobra baza by wziąć się za bardziej zaawansowane prezentacje. Polecamy  🙂

Jeśli chcesz dostawać powiadomienia  o nowych  równie dobrych artykułach StartupAkademii zacznij obserwować nasz blog za pomocą maila 🙂 i zgarnij pakiet 18 przydatnych narzędzi.

W ramach dalszej lektury polecamy parę rad na temat jak tworzyć content na facebooku oraz przykład zastosowania facebooka do promowania zespołu muzycznego. Warto też rzucić okiem na 30 przykładów postów, które można robić w małym biznesie takim jak restauracja

Jeśli myślisz o nadawaniu na żywo, rzuć okiem też na poradnik Jak korzystać z facebook live

28 thoughts on “Jak budować brand na facebooku?

  1. Pingback: Ściąga z facebooka, twittera, i linkedina | StartupAkademia

  2. Pingback: Instagram i Pinterest dla opornych w przykładach | StartupAkademia

  3. Pingback: Jak sprzedawać on-line bez sklepu internetowego cz1? | StartupAkademia

  4. Pingback: Dlaczego Facebook jest wzorowym przykładem na to jak startupować? | StartupAkademia

  5. Pingback: O co biega w content marketingu? | StartupAkademia

  6. Pingback: Jak zaadresować kwestię IT w startupie? | StartupAkademia

  7. Pingback: Jak ogarnąć inbound marketing z jednego miejsca? | StartupAkademia

  8. Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia

  9. Pingback: Co warto przeczytać nim zrobisz biznes modowy? | StartupAkademia

  10. Pingback: Gdzie szukać info jak używać Facebooka? | StartupAkademia

  11. Pingback: Gdzie warto reklamować swój startup? | StartupAkademia

  12. Pingback: 19 sposobów na przyspieszenie Twojego startupu | StartupAkademia

  13. Pingback: Jak robić content marketing dla B2B? | StartupAkademia

  14. Pingback: Co powinieneś wiedzieć zakładając pizzerię – Smart Resto

  15. Pingback: Słowniczek startupowca czyli co oznaczają ważne terminy? | StartupAkademia

  16. Pingback: Jak zarobić na naleśnikach czyli naleśnikarnie nad Wisłą. – Smart Resto

  17. Pingback: 8 rzeczy, które musi umieć każdy marketer i growth hacker | StartupAkademia

  18. Pingback: 30 przykładów jak promować restaurację na Facebooku – Smart Resto

  19. Pingback: Co da Ci pozyskanie Partnera do promocji – Smart Resto

  20. Pingback: Dlaczego warto stworzyć plan pozyskiwania klientów – Smart Resto

  21. Pingback: Co da Ci wprowadzenie systemu nagradzania stałego klienta – Smart Resto

  22. Pingback: Jak znaleźć odpowiedni koncept Twojej przyszłej restauracji? – Smart Resto

  23. Pingback: Znajdź 10 najlepszych blogerów – Smart Resto

  24. Pingback: MVP czyli jak sprawdzić czy nie zbankrutujesz – Smart Resto

  25. Pingback: Jak efektywnie przy użyciu Instagramu docierać do Klientów? – Smart Resto

  26. Pingback: 6 sposobów na przepełniony lokal w godzinach szczytu – Smart Resto

  27. Pingback: 6 sposobów obniżenia kosztów inwestycji w restauracje – Smart Resto

  28. Pingback: 4 najważniesze rzeczy przy otwieraniu restauracji – Smart Resto

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.