Dziś specjalnie dla tych, którzy zastanawiają się co robić na fb by promować swojego startupa i swój produkt. Prezentacja ma trochę slajdów ale jest w niej parę przykładów i dobra baza by wziąć się za bardziej zaawansowane prezentacje. Polecamy 🙂
Jeśli chcesz dostawać powiadomienia o nowych równie dobrych artykułach StartupAkademii zacznij obserwować nasz blog za pomocą maila 🙂 i zgarnij pakiet 18 przydatnych narzędzi.
W ramach dalszej lektury polecamy parę rad na temat jak tworzyć content na facebooku oraz przykład zastosowania facebooka do promowania zespołu muzycznego. Warto też rzucić okiem na 30 przykładów postów, które można robić w małym biznesie takim jak restauracja
Jeśli myślisz o nadawaniu na żywo, rzuć okiem też na poradnik Jak korzystać z facebook live
Pingback: Ściąga z facebooka, twittera, i linkedina | StartupAkademia
Pingback: Instagram i Pinterest dla opornych w przykładach | StartupAkademia
Pingback: Jak sprzedawać on-line bez sklepu internetowego cz1? | StartupAkademia
Pingback: Dlaczego Facebook jest wzorowym przykładem na to jak startupować? | StartupAkademia
Pingback: O co biega w content marketingu? | StartupAkademia
Pingback: Jak zaadresować kwestię IT w startupie? | StartupAkademia
Pingback: Jak ogarnąć inbound marketing z jednego miejsca? | StartupAkademia
Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia
Pingback: Co warto przeczytać nim zrobisz biznes modowy? | StartupAkademia
Pingback: Gdzie szukać info jak używać Facebooka? | StartupAkademia
Pingback: Gdzie warto reklamować swój startup? | StartupAkademia
Pingback: 19 sposobów na przyspieszenie Twojego startupu | StartupAkademia
Pingback: Jak robić content marketing dla B2B? | StartupAkademia
Pingback: Co powinieneś wiedzieć zakładając pizzerię – Smart Resto
Pingback: Słowniczek startupowca czyli co oznaczają ważne terminy? | StartupAkademia
Pingback: Jak zarobić na naleśnikach czyli naleśnikarnie nad Wisłą. – Smart Resto
Pingback: 8 rzeczy, które musi umieć każdy marketer i growth hacker | StartupAkademia
Pingback: 30 przykładów jak promować restaurację na Facebooku – Smart Resto
Pingback: Co da Ci pozyskanie Partnera do promocji – Smart Resto
Pingback: Dlaczego warto stworzyć plan pozyskiwania klientów – Smart Resto
Pingback: Co da Ci wprowadzenie systemu nagradzania stałego klienta – Smart Resto
Pingback: Jak znaleźć odpowiedni koncept Twojej przyszłej restauracji? – Smart Resto
Pingback: Znajdź 10 najlepszych blogerów – Smart Resto
Pingback: MVP czyli jak sprawdzić czy nie zbankrutujesz – Smart Resto
Pingback: Jak efektywnie przy użyciu Instagramu docierać do Klientów? – Smart Resto
Pingback: 6 sposobów na przepełniony lokal w godzinach szczytu – Smart Resto
Pingback: 6 sposobów obniżenia kosztów inwestycji w restauracje – Smart Resto
Pingback: 4 najważniesze rzeczy przy otwieraniu restauracji – Smart Resto