Zawsze warto wiedzieć, w którą stronę wieje wiatr. Polecamy rzucić okiem na świetny raport o trendach i przewidywaniach na temat rynku on-line. Znajdziesz tam dużo na temat trendów w skali mikro i makro oraz ze wskazówką, które rynki i segmenty będą miały większe znaczenie a które mniejsze.
Raport jest długi, ale mięsisty i pełen wniosków. Do każdego wniosku macie też dane pokazujące, że wniosek z powietrza nie jest wzięty. Warto porównać go również z ich raportem na 2016 🙂
Rrzuć też okiem zmiany w konsumpcji mediów jakie nastąpią w kolejnych latach:
Na deser ściąga jak szybko wykryć trendy online przy użyciu Goolge Trends:
Oprócz tego proponujemy rzucić okiem na:
- Jak budować startup w oparciu o trend
- Trendy widziane oczami polskiego VC i wyniki analiz aplikacji do najlepszego amerykańskiego akceletaora Y-Combinator
- Co się powinno zdarzyć w SaaSach
- Zmiany w SaaSach, które mogą pomóc tworzyć marketplace B2B
- Trendy w social media
- Trendy w wyszukiwaniu za pomocą głosuTrendy w wyszukiwaniu za pomocą głosu
Pingback: Jak oszacować rynek? | StartupAkademia
Pingback: Na koszulkach da się też zarobić czyli krótka historia tworzenia anty-trendu… | StartupAkademia
Pingback: Jak stworzyć udany SaaS w Polsce? | StartupAkademia
Pingback: HubSpot od kuchnii | StartupAkademia