O slidesharze http://www.slideshare.net/ zapewne wiele osób słyszało. Dla tych, którzy nie znają to jest to bardzo podobne narzędzie do Youtube z tą różnicą, że zamiast filmików macie prezentacje i infografiki. Slideshare jest nieodzowny dla startupowców z dwóch względów. Po pierwsze primo znajdziesz tam dużo informacji na temat twojego modelu biznesu, twoje grupy docelowej (pamiętaj tylko by przełączyć język na angielski by mieć większą liczbę wyszukiwań). Po drugie primo, jeśli robisz coś dla klientów biznesowych B2B to będziesz mógł świetnie promować się do swoich potencjalnych klientów. Rób prezentacje na temat swoich produktów, prezentacje przedstawiających zastosowania i zadowolonych klientów. Bardzo ważne jest również to, że slideshare jest własnością linkedina więc jeśli dobrze rozbudujesz swoją siatkę połączeń na linkedinie to poprzez udostępnianie i lajkowanie swoich prezentacji możesz dotrzeć do dużej grupy osób. Gdy robiliśmy to ze startupami B2B to na prezentacjach udawało się generować od 200 do 1000 obejrzeń w ciągu miesiąca i po kilkanaście downloadów (zapisanie prezentacji jest najlepszym wyznacznikiem czy produkt cieszy się zainteresowaniem). Udanego badania rynku poprzez slideshare i docierania do klientów.
Poniżej na deser poradnik w postaci alfabetu co warto stosować na sliedsharze:
Wszystkie potrzebne narzędzia znajdziesz tutaj: lista narzędzi
Pingback: Jak pracować z zespołem bez wspólnego biura? | StartupAkademia
Pingback: Komu zadać startupowe pytania? | StartupAkademia
Pingback: Jak przyciągać traffic do on-linowego biznesu? | StartupAkademia
Pingback: Ściąga z facebooka, twittera, i linkedina | StartupAkademia
Pingback: Jak wygenerować 12 000 odsłon na Slidesharze? | StartupAkademia
Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia