Z miesiąc temu mówiliśmy o tym co powinno być w prezentacji dla potencjalnego inwestora:
Czas na przykład jak taka prezentacja mogłaby wyglądać. Kontynuujemy przykład firmy robiącej aplikację dla restauracji. Dodamy oczywiście, że jest to nasze subiektywne spojrzenie. Uprzedzając pytania i zarzutyodpowiadamy, że tak da się zrobić ładniejsza prezentację 🙂 ale tutaj skupiliśmy się na pokazaniu flowu prezentacji i akcentowania ważnych (według nas elementów). Prezentacja nie może również wyczerpywać wszystkich pytań bo miała by nie 15 slajdów a 100, dlatego na końcu każdej dobrej prezentacji jest tzw. „back-up” gdzie powinny się znaleźć slajdy, które uważacie, że mogą Wam się przydać przy odpowiadaniu na konkretne dodatkowe pytania inwestorów. Po każdym pitchu backup będzie puchł ale raczej odradzamy wrzucanie zbyt dużej liczby slajdów do części głównej. Udanej lektury i jeśli będą dodatkowe pytani piszcie
Oprócz tego tak jak pisaliśmy wcześniej miejcie przy sobie całą resztę zabawek:1-pagera, filmik, tonę Exceli, przykłady materiałów itp. Traktujcie to jako dodatkową amunicję, która może się przydać 🙂
Na deser poniżej parę pora jak robić prezentacje robocze, do pokazawania anali i wniosków:
Jeśli chcesz dostawać powiadomienia o nowych równie dobrych artykułach StartupAkademii zacznij obserwować nasz blog za pomocą maila 🙂 i zgarnij pakiet 18 przydatnych narzędzi.
Z dalszych lektur polecamy:
Pingback: Co powinno być w prezentacji dla inwestora? | StartupAkademia
Pingback: Kiedy warto brać kapitał zalążkowy od inwestorów? | StartupAkademia
Pingback: Jak działają platformy crowdfundingowe w Polsce | StartupAkademia
Pingback: Jak wygenerować 12 000 odsłon na Slidesharze? | StartupAkademia
Pingback: Jak na 10 slajdach pokazać swój biznes potencjalnemu inwestorowi? | StartupAkademia
Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia
Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia
Pingback: Jak wyglądała prezentacja airbnb dla inwestorów? | StartupAkademia
Pingback: Skąd brać pieniądze na startup? | StartupAkademia
Pingback: Słowniczek startupowca czyli co oznaczają ważne terminy? | StartupAkademia