Dla wielu startupowców social media na czele z facebookiem stanowią duże źródło ruchu i sposób komunikowania się z potencjami klientami i fanami. Są to jednak narzędzia, które się szybko zmieniają i trzeba być na bieżąco z tym, co się dzieje. Dla fanów komunikacji przez facebooka polecamy nowe narzędzie Facebook Blue Print: https://www.facebook.com/blueprint – kurs dla prowadzących fanpage, w którym znajdziecie odpowiedzi na dość szczegółowe pytania (jak ustawić kampanię, reklamę, przykłady kampanii itp.). Poniżej filmik z którego dowiecie się w skrócie czego możecie się spodziewać pop Facebook Blue Print:
Z innych lektur polecamy:
- Prezentację o tym jak tworzyć brand na facebooku
- Ściąga z facebooka, twittera i linkedina
- Parę rad na temat jak tworzyć content na facebooku
- Czy jest i czym nie jest content marketing
- Hubspot czyli zintegrowane narzędzie do content marketinu
- Jak stosować Slideshare do content marketingu
- Narzędzia wspierające marketing
- Poradnik na temat tego jak stosować Pinteresta i Instagram
- Na czym polega push i pull oraz przykłady zastosowania obu grup metod
Pingback: Lista artykułów StartupAkademii | StartupAkademia