Jak sprzedawać w Startupie czyli troche push trochę pull?

Jakiś czas temu mówiliśmy o 2 grupach metod pozyskiwania klientów: push i pull. Dziś przykład jak to można robić. Użyjemy do tego prawdziwego przykładu startupu, który sprzedawał aplikację dla restauracji (użytkownikiem były normalne osoby ale płatnikiem restauracje). Czytajcie, analizujcie i piszcie do nas jeśli będą pytania jak to zaaplikować u Was

13 thoughts on “Jak sprzedawać w Startupie czyli troche push trochę pull?

  1. Pingback: Jak obniżać koszt pozyskania klienta? | StartupAkademia

  2. Pingback: Jak łatwo namierzyć znajomych w gmailu? | StartupAkademia

  3. Pingback: Jak pozyskać klientów gdy masz nieznany produkt? | StartupAkademia

  4. Pingback: Pakiet przydatnych narzędzi – pakiet podstawowy i update lutowy. | StartupAkademia

  5. Pingback: Pakiet przydatnych narzędzi – wersja marcowa | StartupAkademia

  6. Pingback: O co biega w content marketingu? | StartupAkademia

  7. Pingback: Jak ogarnąć inbound marketing z jednego miejsca? | StartupAkademia

  8. Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia

  9. Pingback: Pakiet przydatnych narzędzi – update kwietniowy | StartupAkademia

  10. Pingback: Gdzie szukać info jak używać Facebooka? | StartupAkademia

  11. Pingback: Majowa aktualizacja pakietu narzędzi | StartupAkademia

  12. Pingback: Czerwcowa aktualizacja pakietu StartupAkademii | StartupAkademia

  13. Pingback: Pakiet przydatnych narzędzi wersja 10 | StartupAkademia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.