Mówiliśmy o content marketingu oraz paru narzędziach (CRM, landing page, facebook, pinterest itp.), które wspierają wasze wysiłki w obszarze marketingu i sprzedaży. Pora przejść do grupy narzędzia, dzięki którym z jednego miejsca możecie się zająć całą grupą działań. Hubspot jest przykładem właśnie tego typu rozwiązania. Pozwala z jednego miejsca dobrze zaadresować kwestę związane z marketingiem, w szczególności dla firm B2B. Proponujemy zacząć od krótkiego wprowadzenia jak Hubspot radzi sobie z inbound marketingiem:
Następnie proponujemy obejrzeć filmik pokazujący jak stosować Hubspot by zwiększać sprzedaż i zasięg waszych akcji marketingowych. Z filmiku dowiecie się:
- Jakie narzędzia Hubspot oferuje do różnych etapów Waszego lejka sprzedażowego
- Jak używać systemu Hubspot do optymalizacji Twojego blogowania i zarządzania komunikacją na różnych platformach social media?
- Jak poprawić konwersję przy użyciu Hubspota?
- Jak możesz przy użyciu Hubspota dostosować landing page do użytkownika i robić A/B testy?
- Jak wygląda analityka w Hubspocie?
- Jak wyglądają CRM moduł Hubspota
- Jakie elementy marketing automation oferuje Hubspot?
- Jak można dostosowywać content do różnych segmentów?
- Jak handlowcy mogą używać Hubspot do zarządzania nowymi leadami?
- Jak możesz analizować pozycję konkurencji?
Przykład kampanii zrobionej dla e-booka, w którym krok po kroku jest pokazane jak używać Hubspotu począwszy od stworzenia landing pagu produktu, analizy kampanii i analizy klientów, dopasowywania CTA/leading page o segmentu, tworzenia segmentów na bazie charakterystyk użytkowników i ich zachowania w Waszych kanałach aż po marketing automation.
Z innych lektur polecamy:
- Czy jest i czym nie jest content marketing
- Głębsze wprowadzenie do landing page
- Przykład CRM
- Narzędzia wspierające marketing
- Poradnik na temat tego jak stosować Pinteresta i Instagram
- Na czym polega push i pull oraz przykłady zastosowania obu grup metod
- Jak stosować Slideshare do content marketingu
- Ściąga z facebooka, twittera i linkedina
- Prezentację o tym jak tworzyć brand na facebooku
Pingback: Lista artykułów StartupAkademii | StartupAkademia
Pingback: Jakich narzędzi można stosować do mailingu? | StartupAkademia
Pingback: Gdzie szukać info jak używać Facebooka? | StartupAkademia
Pingback: O co chodzi w marketing automation? | StartupAkademia
Pingback: Jak promować swój startup filmami i YouTubem? | StartupAkademia
Pingback: HubSpot od kuchnii | StartupAkademia