Jak ogarnąć inbound marketing z jednego miejsca?

Mówiliśmy o content marketingu oraz paru narzędziach (CRM, landing page, facebook, pinterest itp.), które wspierają wasze wysiłki w obszarze marketingu i sprzedaży. Pora przejść do grupy narzędzia, dzięki którym z jednego miejsca możecie się zająć całą grupą działań. Hubspot jest przykładem właśnie tego typu rozwiązania. Pozwala z jednego miejsca dobrze zaadresować kwestę związane z marketingiem, w szczególności dla firm B2B. Proponujemy zacząć od krótkiego wprowadzenia jak Hubspot radzi sobie z inbound marketingiem:

Następnie proponujemy obejrzeć filmik pokazujący jak stosować Hubspot by zwiększać sprzedaż i zasięg waszych akcji marketingowych. Z filmiku dowiecie się:

  1. Jakie narzędzia Hubspot oferuje do różnych etapów Waszego lejka sprzedażowego
  2. Jak używać systemu Hubspot do optymalizacji Twojego blogowania i zarządzania komunikacją na różnych platformach social media?
  3. Jak poprawić konwersję przy użyciu Hubspota?
  4. Jak możesz przy użyciu Hubspota dostosować landing page do użytkownika i robić A/B testy?
  5. Jak wygląda analityka w Hubspocie?
  6. Jak wyglądają CRM moduł Hubspota
  7. Jakie elementy marketing automation oferuje Hubspot?
  8. Jak można dostosowywać content do różnych segmentów?
  9. Jak handlowcy mogą używać Hubspot do zarządzania nowymi leadami?
  10. Jak możesz analizować pozycję konkurencji?

Przykład kampanii zrobionej dla e-booka, w którym krok po kroku jest pokazane jak używać Hubspotu począwszy od stworzenia landing pagu produktu, analizy kampanii i analizy klientów, dopasowywania CTA/leading page o segmentu, tworzenia segmentów na bazie charakterystyk użytkowników i ich zachowania w Waszych kanałach aż po marketing automation.

Z innych lektur  polecamy:

  1. Czy jest i czym nie jest content marketing
  2. Głębsze wprowadzenie do landing page
  3. Przykład CRM
  4. Narzędzia wspierające marketing
  5. Poradnik na temat tego jak stosować Pinteresta i Instagram
  6. Na czym polega push i pull  oraz przykłady zastosowania obu grup metod
  7. Jak stosować Slideshare do content marketingu
  8. Ściąga z facebooka, twittera i linkedina 
  9. Prezentację o tym jak tworzyć brand na facebooku

6 thoughts on “Jak ogarnąć inbound marketing z jednego miejsca?

  1. Pingback: Lista artykułów StartupAkademii | StartupAkademia

  2. Pingback: Jakich narzędzi można stosować do mailingu? | StartupAkademia

  3. Pingback: Gdzie szukać info jak używać Facebooka? | StartupAkademia

  4. Pingback: O co chodzi w marketing automation? | StartupAkademia

  5. Pingback: Jak promować swój startup filmami i YouTubem? | StartupAkademia

  6. Pingback: HubSpot od kuchnii | StartupAkademia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s