Parę osób pisało do nas z pytaniami odnośnie canva model. Najczęściej pojawiające się pytanie to „co się z tym robi jak to działa w praktyce”. Ponieważ nie ma nic lepszego do tłumaczenia niż przykład dziś prezentujemy canva model w akcji. Rzućcie okiem na treściwą lecz ciekawą prezentację pokazującą ewolucję modelu firmy sprzedającej aplikację dla restauracji w trzech krokach.
Pokazujemy rzeczy, które nie zdały egzaminu i elementy, które trzeba było dodać z czasem. Dodamy, że wzorowaliśmy się na własnych bolesnych doświadczeniach.
Jeśli chcecie dostać model ze zmianami w Excelu zacznij obserwować blog przez maila:
Polecamy też rzucić okiem na canva model, lean canvas, lean analytics i customer development.
Poniżej przykładu paru model paru biznesów zapisany w postaci canva model:
Resztę caseów w uporządkowanej tabeli znajdziesz tutaj: Lista caseów Startup Akademia
Z dalszych lektur zajrzy też:
Pingback: Co powinno być w prezentacji dla inwestora? | StartupAkademia
Pingback: Value proposition canva – z czym się to je? | StartupAkademia
Pingback: Startupować czy nie startupować o to jest pytanie? | StartupAkademia
Pingback: 50 twarzy starupowca czyli co warto czytać | StartupAkademia
Pingback: Model canvas – wersja krótka i wersja długa | StartupAkademia
Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia
Pingback: Pivotowanie w praktyce – fajny przykład na rozgrzewkę | StartupAkademia