Dlaczego społeczność, design i więź są tak ważne przy startupach?

Warto jest posłuchać wielokrotnych startupowców mają oni dużo dobrych rad. Dziś będzie długa ale bardzo pouczająca lekcję Alexisa Ohaniana, założyciela między innymi Reddit.com, który udzielał się również w http://breadpig.com/ oraz https://www.hipmunk.com/

Dowiecie się od niego:

  1. Jak ważny jest DOBRY PRODUKT, który ludzie potrzebują i jak istotne jest pierwsze wrażenie oraz stworzenie marki, która jest pożądana i kochana (więcej o szukaniu co to znaczy dobry produkt znajdzie tutaj i tutaj)
  2. Jakie znaczenie mają pierwsi użytkownicy i jak ich wykorzystać do promowania produktu nawet przy produktach, które z natury nie są społeczne
  3. Jak zbudować społeczność, której ludzie będą chcieli być częścią (atencja, bycie pomocnym, bycie dobrym gospodarzem, nagradzanie twórców contentu)?
  4. Jak stworzyć więź między marką a ludźmi (tam gdzie tworzenie społeczności nie jest do końca możliwe)?
  5. Jak bardzo istotny jest design i “user experience”, w szczególności na zatłoczonych rynkach na przykładzie: Airbnb, DropBox, Instagram, SeatGeek?
  6. Jak zdobywać kolejnych użytkowników niedrogimi, ale bardzo skutecznymi kampaniami marketingowymi: wygraj prezent dla swojej mamy z okazji dnia mamy, zrób wybranym użytkownikom spersonalizowaną maskotkę, przeróbki logo ala doodle Google.

Polecamy również przejrzeć inne casy z naszej bazy oraz jakie treści udostępniają ludzie

14 thoughts on “Dlaczego społeczność, design i więź są tak ważne przy startupach?

  1. Pingback: 12 lekcji startupowania od Steve’a Jobsa wg Guya Kawasakiego | StartupAkademia

  2. Pingback: Jak zarobić na drogich usługach? | StartupAkademia

  3. Pingback: Co robią seryjni startupowcy by się nie nudzić? | StartupAkademia

  4. Pingback: Typowe błędy startupów i jakie wnioski z nich wyciągnąć? | StartupAkademia

  5. Pingback: Ściąga z facebooka, twittera, i linkedina | StartupAkademia

  6. Pingback: Jak zarabiać na e-bookach w cieniu Amazona? | StartupAkademia

  7. Pingback: Amazon od kuchni czyli jak zrobić biznes na nieznanym rynku? | StartupAkademia

  8. Pingback: Dlaczego Facebook jest wzorowym przykładem na to jak startupować? | StartupAkademia

  9. Pingback: Jak masowo tworzyć wiralny content i na tym zarabiać? | StartupAkademia

  10. Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia

  11. Pingback: Kanapka na drogę czyli jak zarobić na starupach nie biorąc gotówki? | StartupAkademia

  12. Pingback: Jak zwiększać wartość klienta (LTV) – praktyczne wskazówki | StartupAkademia

  13. Pingback: Jak zrobić mobilny startup lokalny na zatłoczonym rynku – historia Yelpa? | StartupAkademia

  14. Pingback: Jak zbudować produkt, który użytkownicy pokochają? | StartupAkademia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.