Po wyborze modelu zarabiania na startupie (więcej o tym tutaj) warto pomyśleć ile powinna dokładnie wynosić cena Waszego produktu. Nie jest to wbrew pozorom łatwe i jest parę reguł, które warto przestrzegać by zarobić więcej 🙂 Zaczniemy ten temat od tego jak się określa cenę produktów (jak powinien być pricing) w startupach działających w modelu SaaS.
Poniżej prezentacja, z której dowiecie się:
- Jakie są złe i dobre sposoby ustalania ceny
- Jakie są etapy ustalania ceny
- Na temat 7 reguł, które warto stosować przy pricingu
- Jakie narzędzia warto stosować by dojść do właściwych cen?
Następnie proponujemy sięgnąć do prezentacji z trochę innym podejściem w którym pokazano na jakie pytania taktyczne i strategiczne warto sobie odpowiedzieć przy pricingu:
Z dalszych lektur polecamy
- Świetny, szczegółowy artykuł poświęcony 30 taktykom tworzenia ceny by była ona atrakcyjniejsza dla klientów
- Przegląd typów pakietów robionych przez SaaSy
- Parę wskazówek jak tworzyć pricing w SaaSie na podstawie doświadczeń z restauracji
- 9 typowych błędów popełnianych w SaaS
- Ściąga z SaaSów z paroma praktycznymi wskazówkami
- Modele zarabiania
- Na co wydawać kasę w SaaSie
Pingback: Jak sprzedawać SaaS w praktyce? | StartupAkademia
Pingback: 43 sposoby na growth hacking w SaaSie | StartupAkademia
Pingback: Lista artykułów StartupAkademii | StartupAkademia
Pingback: Gorący i pracowity Czerwiec w StartupAkademii | StartupAkademia
Pingback: Jak przejść z konsultingu do SaaSu? | StartupAkademia
Pingback: Wszystko co musicie wiedzieć o modeluSaaS | StartupAkademia
Pingback: Modele revenue streams – kiedy który stosować. | StartupAkademia
Pingback: Jak ustalić cenę produktu na przykładzie krowy? | StartupAkademia
Pingback: Jak stworzyć udany SaaS w Polsce? | StartupAkademia
Pingback: O co biega w sales velocity i dlaczego musisz je policzyć w Twoim biznesie? | StartupAkademia