Jak zbudować produkt, który użytkownicy pokochają?

W startupie defacto są tylko 2 trudne rzeczy: jak zrobić produkt, którzy użytkownicy pokochają i będą za niego chcieli płacić (product-market-fit) i jak skalować biznes szybko (po zrobieniu właściwego produktu). Dużo pisaliśmy o tym jak badać rynek, robić wywiady z klientami i wyciągać z nich wnioski. Czas pokazać jak zebraną wiedzę, przełożyć na produkt 🙂 .

Polecamy przejrzeć filmik Kevina Hale – twórcy http://www.wufoo.com/, któremu udało się w 5 lat stworzyćprzy udziale 10 osób firmę, którą sprzedał za 290-krotność zainwestowanych pieniędzy. Filmik zawiera nie tylko potężną dozę wiedzy ale również straszni dużo praktycznych przykładów  Z filmiku dowiecie się:

  1. Czym jest wzrost i co jest najważniejsze pod kątem produktu?
  2. Co zrobili w Wufoo?
  3. Dlaczego pozyskanie klienta przypomina randkowana a utrzymanie go małżeństwo i co to oznacza dla Waszego startupu?
  4. Jak wygładał customer suspport w Wufoo i dlaczego warto aby programiści go robili?
  5. Jak podtrzymać Waszą relację z klientem by mu się nie znudzić?

 

Poznacie też masę ciekawych trików. Poniżej prezentacja, którą pokazuje w filmiku.

Jeśli chcesz dostawać powiadomienia  o nowych  równie dobrych artykułach StartupAkademii zacznij obserwować nasz blog za pomocą maila 🙂 i zgarnij pakiet 18 przydatnych narzędzi.

Z dalszych lektur polecamy:

  1. Parę rad na temat tego jak wykorzystać społeczność do tworzenia i promowania produktu?
  2. Jak skalować biznes?
  3. Poradnik na temat tworzenia Value Proposition
Reklamy

4 thoughts on “Jak zbudować produkt, który użytkownicy pokochają?

  1. Pingback: 11 sposobów na sprzedawanie w startupie | StartupAkademia

  2. Pingback: Jak powinien działać biznes co-workingowy? | StartupAkademia

  3. Pingback: Jak robić content marketing dla B2B? | StartupAkademia

  4. Pingback: Customer Service czyli czym możesz wygrać z całą resztą | StartupAkademia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s