W startupie defacto są tylko 2 trudne rzeczy: jak zrobić produkt, którzy użytkownicy pokochają i będą za niego chcieli płacić (product-market-fit) i jak skalować biznes szybko (po zrobieniu właściwego produktu). Dużo pisaliśmy o tym jak badać rynek, robić wywiady z klientami i wyciągać z nich wnioski. Czas pokazać jak zebraną wiedzę, przełożyć na produkt 🙂 .
Polecamy przejrzeć filmik Kevina Hale – twórcy http://www.wufoo.com/, któremu udało się w 5 lat stworzyćprzy udziale 10 osób firmę, którą sprzedał za 290-krotność zainwestowanych pieniędzy. Filmik zawiera nie tylko potężną dozę wiedzy ale również straszni dużo praktycznych przykładów Z filmiku dowiecie się:
- Czym jest wzrost i co jest najważniejsze pod kątem produktu?
- Co zrobili w Wufoo?
- Dlaczego pozyskanie klienta przypomina randkowana a utrzymanie go małżeństwo i co to oznacza dla Waszego startupu?
- Jak wygładał customer suspport w Wufoo i dlaczego warto aby programiści go robili?
- Jak podtrzymać Waszą relację z klientem by mu się nie znudzić?
Poznacie też masę ciekawych trików. Poniżej prezentacja, którą pokazuje w filmiku.
Jeśli chcesz dostawać powiadomienia o nowych równie dobrych artykułach StartupAkademii zacznij obserwować nasz blog za pomocą maila 🙂 i zgarnij pakiet 18 przydatnych narzędzi.
Z dalszych lektur polecamy:
Pingback: 11 sposobów na sprzedawanie w startupie | StartupAkademia
Pingback: Jak powinien działać biznes co-workingowy? | StartupAkademia
Pingback: Jak robić content marketing dla B2B? | StartupAkademia
Pingback: Customer Service czyli czym możesz wygrać z całą resztą | StartupAkademia