Metod pozyskiwania klientów, partnerów jest wiele. Od ulotek na ulicy, plakatów, reklam na facebooku, adwordsach, youtubie aż po bilboardy i kampanie telewizyjne. Może się to okazać dość zaskakujące ale nadal największa skuteczność (liczona jako koszt per pozyskany klient jest z…. newsletterów). To oczywiście się za chwile zmieni (dostajemy tyle newsletterów, że większość ląduje w koszu ale przez następne 2-3 lata będzie to ważny sposób na sprzedaż (pozyskanie klienta i up-sale). Za tydzień powiem sobie o narzędziach; nim to jednak zrobimy trochę o tym jak pisać dobrze newslettery. Poniżej świetna prezentacja instruktażowa. Polecamy 🙂
Jeśli szukasz narzędzia do wysyłania newsletterów polecamy artykuł o MailChimp. Lub sprawdź inne narzędzia dla startupowców
Po obejrzeniu prezentacji polecamy rzucić okiem na świetny filmik, który opowiada o tym jak robić dobrze mailowanie
Jeśli się zastanawiasz jak przekonywać ludzi by zapisywali się na Twoją listę mailingową polecam
- case Buffera (podwoili listę mailingową w 30 dni)
- case Videofruitcase Videofruit (pozyskali ponad 200 osób w 48 h)
- 8 templatów emaili jakie możesz wysyłać do klientów
- Przykłady maili używanych przez sławne firmy
- Cała sekwencja maili używana przez Groove do content marketingu, konwertowania bezpłatnych klientów na płatnych, onboardingu i utrzymywania (naprawianiu) relacji z klientami
Na deser warto sięgnąć do listy 67 narzędzi pomagających zbierać maile oraz do poradnika na temat personalizacji maili
Jeśli chcesz dostawać powiadomienia o nowych równie dobrych artykułach StartupAkademii zacznij obserwować nasz blog za pomocą maila 🙂 i zgarnij pakiet 18 przydatnych narzędzi.
P.s. Jeśli uważasz, że ktoś może skorzystać na tym artykule będę wdzięczny jeśli go prześlesz mu lub udostępnisz 🙂
Pingback: Dlaczego warto mimo wszystko bawić się w newslettery i mailing? | StartupAkademia
Pingback: Najczęściej czytane artykuły 2014 na Startup Akademii | StartupAkademia
Pingback: Jak zaadresować kwestię IT w startupie? | StartupAkademia
Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia
Pingback: Jakich narzędzi można stosować do mailingu? | StartupAkademia
Pingback: Jak stworzyć udany marketplace w Polsce? | StartupAkademia
Pingback: 19 sposobów na przyspieszenie Twojego startupu | StartupAkademia
Pingback: Słowniczek startupowca czyli co oznaczają ważne terminy? | StartupAkademia
Pingback: 8 rzeczy, które musi umieć każdy marketer i growth hacker | StartupAkademia