Mailchimp – kombajn do wysyłania profesjonalnych newsletterów

Tydzień temu pokazaliśmy Wam fajną prezentację, w której opisane było jak pisać maile , które są czytane i które zwiększają prawdopodobieństwo, że klient zareaguje pozytywnie. Teraz czas przejść do narzędzia, która Was w tym wesprze. Ciekawą opcją do wysyłania newsletterów / mailowani potencjalnych klientów to MailChimp (http://mailchimp.com). Parę fajnych funkcjonalności, które posiada to:

  1. Szablony newsletterów – wystarczy wybrać, dostosować (zmienić zdjęcia i tekst) i macie profesjonalne wyglądający newsletter
  2. Automatyczne dostosowania do urządzenia. Badania pokazują, że osoby otwierające na komórce newslettery mają dużo lepszą konwersję, ale nie otworzą go jeśli maila nie da się przeczytać bo został on skomponowany dla posiadaczy 17 calowego monitoru 🙂 MailChimp to uwzględnia i dostosowuje się do urządzenia, na którym jest czytany
  3. MailChimp ma bardzo rozbudowaną analitykę – powie Wam ile z Waszych maili zostało otwarte, ile było kliknięć i przy odpowiednim ustawieniu policzy Wam również konwersję z danej kampanii
  4. Integracja z facebookiem. Na facebooku masz opcję targetowania swojej bazy mailingowej reklamami. Z automatu jest tam opcja zaciągania danych właśnie z MailChimp, więc jeśli korzystasz zMailChimpa nie musisz dodatko zrzucać bazy danych z jednej do drugiej aplikacji
  5. Inne: personalizacja maili (może pobierać imię z listy i zwracać się do każdego po imieniu), ustawiania w czasie maili do wysyłki (nie musisz od razu ich wysłyać), segmentacja odbiorców po ich zachowaniu , A/B testing itp.

Polecamy obejrzenie poniższego filmiku, który pokazuje jak korzystać z mailchimpa:):

Dodamy, że MailChimp ma opcję bezpłatną (do 2000 adresów), więc naprawdę długo można z niego korzystać nie wykładając ani złotówki

Wszystkie potrzebne narzędzia znajdziesz tutaj: lista narzędzi

9 thoughts on “Mailchimp – kombajn do wysyłania profesjonalnych newsletterów

  1. Pingback: Jak obniżać koszt pozyskania klienta? | StartupAkademia

  2. Pingback: Jak tworzyć dobre maile? | StartupAkademia

  3. Pingback: Dlaczego warto mimo wszystko bawić się w newslettery i mailing? | StartupAkademia

  4. Pingback: Slack czyli kombajn do efektywnej pracy | StartupAkademia

  5. Pingback: Jak zaadresować kwestię IT w startupie? | StartupAkademia

  6. Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia

  7. Pingback: Jakich narzędzi można stosować do mailingu? | StartupAkademia

  8. Pingback: Jak robić content marketing dla B2B? | StartupAkademia

  9. Pingback: Historia Slacka czyli jak walczyć na zatłoczonym rynku? | StartupAkademia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s