Jak zarobić gdzie inni tracą czyli czego można się dowiedzieć od Instacart?

Dziś będzie o Instacart, czyli amerykańskiej firmie zajmującej się dostawą codziennych produktów do domu, która o dziwo chyba na tym zarobi. Pomysł jest super błyskotliwy bo zamiast rozwiązywać wszystkie problemy, na których poprzednicy polegli (budowanie łańcucha dostaw, przechowywanie produktów, dobór itp) zupełnie je omija. Model ciekawy – trochę zbliżony pod kątem interfejsu i rozliczenia do modelu Pizzaportal.pl. Polecamy ten filmik – 22 minuty a można się dowiedzieć z pierwszej ręki jak pomimo 30 nieudanych próbach dalej robić swoje :):

Resztę caseów w uporządkowanej tabeli znajdziesz tutaj: Lista caseów Startup Akademia

Jeśli chcesz dostawać powiadomienia  o nowych  równie dobrych artykułach StartupAkademii zacznij obserwować nasz blog za pomocą maila 🙂 i zgarnij pakiet 18 przydatnych narzędzi.

16 thoughts on “Jak zarobić gdzie inni tracą czyli czego można się dowiedzieć od Instacart?

  1. Pingback: Customer Service czyli czym możesz wygrać z całą resztą | StartupAkademia

  2. Pingback: Jak umiejętnie sklonować cały biznes? | StartupAkademia

  3. Pingback: Jak sklonować ideę? | StartupAkademia

  4. Pingback: Być lean czy być lean? | StartupAkademia

  5. Pingback: Najczęściej czytane artykuły 2014 na Startup Akademii | StartupAkademia

  6. Pingback: Amazon od kuchni czyli jak zrobić biznes na nieznanym rynku? | StartupAkademia

  7. Pingback: Jak surfować na coraz większych falach? | StartupAkademia

  8. Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia

  9. Pingback: Wszystko co musicie wiedzieć o retailu | StartupAkademia

  10. Pingback: 3 historie ciekawych startupów | StartupAkademia

  11. Pingback: Jak zarobić na rowerzystach i dostawach? | StartupAkademia

  12. Pingback: 9 filmów, które powinien obejrzeć każdy startupowiec | StartupAkademia

  13. Pingback: Jak zrobić świetny produkt dla małych biznesów? | StartupAkademia

  14. Pingback: Słowniczek startupowca czyli co oznaczają ważne terminy? | StartupAkademia

  15. Pingback: Jak ustalić cenę na Twój produkt – przykłady? | StartupAkademia

  16. Pingback: Jakie masz szanse na sukces? | StartupAkademia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s