Dziś będzie o Instacart, czyli amerykańskiej firmie zajmującej się dostawą codziennych produktów do domu, która o dziwo chyba na tym zarobi. Pomysł jest super błyskotliwy bo zamiast rozwiązywać wszystkie problemy, na których poprzednicy polegli (budowanie łańcucha dostaw, przechowywanie produktów, dobór itp) zupełnie je omija. Model ciekawy – trochę zbliżony pod kątem interfejsu i rozliczenia do modelu Pizzaportal.pl. Polecamy ten filmik – 22 minuty a można się dowiedzieć z pierwszej ręki jak pomimo 30 nieudanych próbach dalej robić swoje :):
Resztę caseów w uporządkowanej tabeli znajdziesz tutaj: Lista caseów Startup Akademia
Jeśli chcesz dostawać powiadomienia o nowych równie dobrych artykułach StartupAkademii zacznij obserwować nasz blog za pomocą maila 🙂 i zgarnij pakiet 18 przydatnych narzędzi.
Pingback: Customer Service czyli czym możesz wygrać z całą resztą | StartupAkademia
Pingback: Jak umiejętnie sklonować cały biznes? | StartupAkademia
Pingback: Jak sklonować ideę? | StartupAkademia
Pingback: Być lean czy być lean? | StartupAkademia
Pingback: Najczęściej czytane artykuły 2014 na Startup Akademii | StartupAkademia
Pingback: Amazon od kuchni czyli jak zrobić biznes na nieznanym rynku? | StartupAkademia
Pingback: Jak surfować na coraz większych falach? | StartupAkademia
Pingback: Lista narzędzi | StartupAkademia
Pingback: Wszystko co musicie wiedzieć o retailu | StartupAkademia
Pingback: 3 historie ciekawych startupów | StartupAkademia
Pingback: Jak zarobić na rowerzystach i dostawach? | StartupAkademia
Pingback: 9 filmów, które powinien obejrzeć każdy startupowiec | StartupAkademia
Pingback: Jak zrobić świetny produkt dla małych biznesów? | StartupAkademia
Pingback: Słowniczek startupowca czyli co oznaczają ważne terminy? | StartupAkademia
Pingback: Jak ustalić cenę na Twój produkt – przykłady? | StartupAkademia
Pingback: Jakie masz szanse na sukces? | StartupAkademia